شما خریداران گرامی بعد از انجام خرید، سفارشاتی که از طریق پست ارسال می شود را میتوانید با استفاده از کد مرسوله ای که به شما پیامک می شود در سامانه پست پیگیری نمائید.
سفارشاتی که از طریق باربری ارسال می شود با استفاده از شماره بارنامه و شماره تماس محل تخلیه که برای شما پیامک می شود باید پیگیری نمائید.
برای پیگیری سفارشات ارسال شده توسط وبسایت نگین ایشاپ به آدرس negineshop.ir از طریق پست، بر روی سامانه رهگیری مرسولات پستی کلیک نمائید و پس از وارد کردن کد ۲۴ رقمی پیامک شده برای شما وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید.